Ludzie będą czytać tekst o dowolnej długości, dopóki będzie o dla nich interesujący.
Joe Vitale.
Tekst powinien zawierać wszystkie informacje, które są wartościowe dla klienta i nie być dłuższy, więc…
Napisz to co masz do napisania i nic więcej.
Obie strony łączy oprócz dużej skuteczności jedno. Są wręcz nieprawdopodobnie długie. Pierwsza jest długa na 15 długości ekranu, druga aż na 36.
Pewnie nikt nie przeczyta, aż tak dużej ilości tekstu.
Nikt nie ma na to czasu.
Nikt nie będzie czytał tak długich ofert i to jest jasne. Osoba, która jest zainteresowana produktem, być może nie przeczyta oferty w całości. Ale będzie szukać wartościowych informacji dla siebie.
Być może ominie najważniejsze według Ciebie korzyści płynące z Twojej oferty. Za to przemówi do niej coś co według Ciebie było mniej ważne.
Właśnie dlatego te oferty wiele najskuteczniejszych ofert jest bardzo duga.
Zawierają wszystkie niezbędne klientowi informacje.
Klient chce podjąć racjonalną decyzję, chce najpierw dowiedzieć się czegoś o produkcie. Nie utrudniaj mu tego. Przedstaw wszystkie korzyści płynące z Twojego produktu napisz co się stanie, kiedy klient go już zastosuje. Napisz o problemach, które Twoja usługa rozwiązuje.
Po prostu opisz wszystko co może mieć znaczenie dla klienta. Pamiętaj klient chce dowiedzieć się jak najwięcej o twoim produkcie, aby mógł podjąć racjonalną decyzję.
Pisz o wszystkim co może być przydatne dla klienta i co moąe przekonać go do zakupu (oczywiście nie przesadzaj).
Klient aby zaczął czytać tekst i wyszukiwać interesujące dla siebie informacje musi je zobaczyć. Dlatego zadbaj aby twój tekst był przejrzysty i dobrze wyglądał wizualnie.
- co 3-5 zdań rób nowy akapit,
- staraj się aby tekst nie był zbyt szeroki, węższy tekst łatwiej się czyta
- używaj prostych łatwych do czytania czcionek (Arial, Tahoma, Verdana, Georgia)
- użyj wyróżnień najważniejszych słów, pogrubienia czy podkreślenia
- używaj wypunktowanie i wynumerowania, aby ułatwić czytanie całości.